Atributika ir įvaizdis

 


MOKYKLINĖ APRANGA

8 TO GO http://8togo.lt/
PC Akropolis, Aido g. 8 
 

​mokyklos biblija

VIZIJA- Čia gera kiekvienam vaikui, tėvui, mokytojui – visai mokyklos bendruomenei.

MISIJA-  Ugdyti aktyvią, kūrybingą, pilietišką, visą gyvenimą besimokančią asmenybę.

VERTYBĖS- Sąžiningumas,  pagarba, atsakingumas, kūrybiškumas.


MOKYKLOS LOGOTIPAS

LOGOTIPO REIKŠMĖ: 

Šiaulių „Rasos“ progimnazijos ženklas – vandens lašas, kaip skaidrumo, gyvybės simbolis, primenantis ryto rasą. Trys lašai dominuoja ir šitame logotipe, sudarydami kompoziciją, primenančią karūną. Ji visuomet simbolizuoja kilmingumą, išmintį, dėl spindulio formos dantelių asocijuojasi su saule ir šviesa. Apačioje vaizduojamas banguojantis vandenynas – „Užsiauginsim Rasą vandenyno dydžio“ – simbolizuojantis visų galimybių išsipildymą arba visko, kas yra, pradžių pradžią. Trys lašai, trys vandens bangos – skaičių trys atitinkantis elementas yra vanduo. Logotipo forma ir jo padalinimas atkartoja herbo struktūrą, kurį juosia lauro lapų šakelės laikomos pergalės, triumfo, nemirtingumo simboliu.

LOGOTIPO AUTORIUS: Beak&Tail
LOGOTIPAS PRADĖTAS NAUDOTI: 2018 vasario 20 d.

MOKYKLOS HIMNAS

Mes plunksnom piešiam rytmetinę rasą
Ir skleidžiame sparnus iki žvaigždynų
Mokyklos vardą laimės paukščiai neša
Ant saulės siūlų lig mokslo vandenyn

Ir viskas nuo tavęs šiandien priklauso
Kaip eisime tolyn šituo keliu šviesiausiu
Užsiauginsim Rasą vandenyno dydžio
Ir palinkėsim jai laimingo skrydžio

Aš ir tu tuo amžinu taku
Aš ir tu tarp mokslo labirintų
Tu dalini žinių šaltinio tiesą
Aš tau dėkoju ir siunčiu gerumo šviesą

Aš ir tu ir vakar ir dabar
Aš ir tu tarp rūpesčio ir džiaugsmo
Čia mano kelio skambanti daina
Čia aš esu, čia mano mokykla

 

TEKSTO IR MUZIKOS AUTORĖ: L. REMEIKIENĖ

IŠORINIS MOKYKLOS ĮVAIZDIS

Piešinyje noriu pažvelgti į vandenyną, kurį mokiniai užsiaugino ar užsiaugins iš rasos lašelio. Vandenynas — puiki metafora mokinio ateities pasauliui. Jis galingas, jame daug gyvybės, audrų, ramybės, pavojų ir be galo daug grožio — kaip ir gyvenime. 

Kūrinyje norėjau pavaizduoti sau pačiai labai svarbią mintį: mes esame auklėjami užaugti dideliais vandenyno banginiais, niekas nenori būti maža žuvele ar planktonu. Tačiau mes visi esame ekosistemos dalis ir net mažiausias planktonas vaidina be galo svarbų vaidmenį. Piešiniu noriu pasakyti, kad visai nesvarbu, kokį vaidmenį savo užaugintame vandenyne užima žmogus — svarbu, kad jis jaustųsi pilnavertis, svarbus.

Dabartinė karta kenčia nerimo sutrikimus, daug daugiau žmonių serga depresija ir dažnai tai vyksta todėl, kad žmogus sau išsikelia per didelius ar net nejgyvendinamus tikslus. Anot mokslininkų, Z karta bus dar labiau linkę „užkariauti pasaulį”, todėl nepilnavertiškumo jausmas jaunąją kartą gali lydėti dar intensyviau.

Šioje kūrybinėje interpretacijoje norėjau pavaizduoti pirmą ir paskutinę ekosistemos grandis — banginį ir planktoną (medūza pvz.) bei švelniai supersonifikuoti juos su žmogumi. Linkiu žmonėms ir Jūsų mokyklos mokiniams atrasti save tame vandenyne, nesvarbu kokiame pavidale. Juk svarbiausia vandenyne neužimti plastikinio butelio vaidmens, ar ne?

Meninė interpretacija „UŽIAUGINSIM RASĄ VANDENYNO DYDŽIO“
 AUTORĖ: E. NARBUTAITĖ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


KONTAKTAI
Šiaulių „Rasos“  progimnazija
Adresas: Tiesos g. 1, LT- 78203, Šiauliai.  

📞 Tel.: 8 650 95306
✉ El. paštas: rasosp@splius.lt